Jeśli jesteś na tej stronie, to prawdopobnie uczestniczysz w webinarium i masz problem z odbiorem dźwięku i/lub obrazu. Poniżej kilka wskazówek, co można zrobić (jeśli któryś krok pomoże, nie trzeba wykonywać kolejnych):
- Krok 1:
Popraw jakość połączenia z internetem. Najpewniejsze jest połączenie kablem. Jeśli używasz Wifi – bądź blisko routera. Jeśli używasz LTE – bądź w miejscu z maksymalnym zasięgiem. Poproś innych użytkowników Twojej sieci, żeby nie obciążali łącza (youtube, gry online, ściąganie dużych plików itp.) - Krok 2:
Wciśniej przycisk RECONNECT na górze strony webinarium. - Krok 3:
Zaloguj się ponownie do webinarium (odśwież stronę lub kliknij ponownie w link w mailu). - Krok 4:
Zmień przeglądarkę. Jeśli używasz Google Chrome, spróbuj Firefox lub odwrotnie. - Krok 5:
Zmień urządzenie. Jeśli oglądasz na komputerze, spróbuj na smartfonie/tablecie. I odwrotnie – jeśli oglądasz na urządzeniu przenośnym, spróbuj na komputerze. - Krok 6:
Jeśli wszystko zawiedzie, pozostaje poczekać na nagranie, które prześlemy do 24 godzin po wydarzeniu.