Jeśli jesteś na tej stronie, to prawdopobnie uczestniczysz w webinarium i masz problem z odbiorem dźwięku i/lub obrazu. Poniżej kilka wskazówek, co można zrobić (jeśli któryś krok pomoże, nie trzeba wykonywać kolejnych):

  • Krok 1:
    Popraw jakość połączenia z internetem. Najpewniejsze jest połączenie kablem. Jeśli używasz Wifi – bądź blisko routera. Jeśli używasz LTE – bądź w miejscu z maksymalnym zasięgiem. Poproś innych użytkowników Twojej sieci, żeby nie obciążali łącza (youtube, gry online, ściąganie dużych plików itp.)
  • Krok 2:
    Wciśniej przycisk RECONNECT na górze strony webinarium.
  • Krok 3:
    Zaloguj się ponownie do webinarium (odśwież stronę lub kliknij ponownie w link w mailu).
  • Krok 4:
    Zmień przeglądarkę. Jeśli używasz Google Chrome, spróbuj Firefox lub odwrotnie.
  • Krok 5:
    Zmień urządzenie. Jeśli oglądasz na komputerze, spróbuj na smartfonie/tablecie. I odwrotnie – jeśli oglądasz na urządzeniu przenośnym, spróbuj na komputerze.
  • Krok 6:
    Jeśli wszystko zawiedzie, pozostaje poczekać na nagranie, które prześlemy do 24 godzin po wydarzeniu.